Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M6
- délka: 21 mm
- celková délka: 25,5 mm
- průměr osazení: 8 mm
- průměr hlavy: 14 mm
V této sadě šroubů jsou obsaženy jednotlivé originální šrouby následujících originálních čísel (OEM):
Yamaha 90149-06043
Yamaha 90149-06045
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Vhodné pro motocykl:
Yamaha FZ6N / 04-07
Yamaha FZ6S Fazer / 04-10
Yamaha XJ6F Diversion / 09-16
Yamaha XJ6N / 09-16
Yamaha XJ6S Diversion / 09-16
Yamaha YZF R6 / 03
Yamaha MT03 / 06-14
Yamaha MT07 / 14-17
Yamaha Tracer 700 / 16-19
Yamaha XSR700 / 16
Yamaha XSRX700 Tribute / 19-
Yamaha XSR900 / 16-
Yamaha FZ8N / 10-16
Yamaha FZ8S Fazer / 10-16
Yamaha MT09 / 13-18
Yamaha MT09 Tracer / 15-17
Yamaha Niken 900 / 18-
Yamaha Tracer 900 GT / 18-
Sada gumiček brzdového pístku do brzdového třmenu od italského výrobce BREMBO pro offroadové motocykly značek KTM, Husqvarna, Husaberg.
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace.
Tato sada nahrazuje originání díl (OEM Replacement):
KTM 54613205000
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky = 12 mm
- průměr čepu = 10 mm
- průměr osazení čepu = 7,5 mm
- krok zámku (otočení bubínku) = 45°
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky = 12 mm
- průměr čepu = 10 mm
- krok zámku (otočení bubínku) = 45°
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky = 12 mm
- průměr čepu = 10 mm
- průměr osazení čepu = 7,5 mm
- krok zámku (otočení bubínku) = 45°
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Zámek (vložka zámku) k zabezpečení motocyklu
- robustní, kvalitní provedení a zpracování
- nahrazuje originální zámek
- kvalitní kovový materiál (mosaz+ocel)
- součástí balení jsou dva klíče
- sortiment zahrnuje více provedení a typů, které se liší délkou vložky a čepem, a dle typu jsou vhodné pro zamknutí krku řízení, sedačky a bočních schránek, apod.
Parametry:
- průměr těla vložky = 12 mm
- průměr čepu = 10 mm
- krok zámku (otočení bubínku) = 45°
Upozornění: vhodnost použití zámku pro daný model a rok výroby motocyklu dle fotografie a nákresu
Rukojeti Renthal Dual Diamond-Waffle jsou dvouvrstvé rukojeti vyrobené v kombinaci měkké (SOFT) a tvrdé (FIRM) pryže pro dosažení optimální tvrdosti.
- určené pro závodní použití motokros a enduro
- Diamond-Waffle = polovina rukojeti s jemným vroubkováním "diamanty" a polovina s mřížkami "waflemi"
Rukojeti RENTHAL byly vyvinuty a testovány za přispění předních světových jezdců z Evropy a USA.
Pro správnou montáž, zamezení otočení rukojeti a dlouhou životnost použijte originální lepidlo na rukojeti Renthal (obj. kód REG101).
Rukojeti Renthal Dual Tapered Diamond-Waffle jsou dvouvrstvé rukojeti vyrobené v kombinaci měkké (SOFT) a tvrdé (FIRM) pryže pro dosažení optimální tvrdosti.
- určené pro závodní použití motokros a enduro
- Diamond-Waffle = polovina rukojeti s jemným vroubkováním "diamanty" a polovina s mřížkami "waflemi"
- provedení TAPERED se zvětšeným vnějším průměrem
Rukojeti RENTHAL byly vyvinuty a testovány za přispění předních světových jezdců z Evropy a USA.
Pro správnou montáž, zamezení otočení rukojeti a dlouhou životnost použijte originální lepidlo na rukojeti Renthal (obj. kód REG101).
Rukojeti Renthal Dual Diamond-Waffle jsou dvouvrstvé rukojeti vyrobené v kombinaci měkké (SOFT) a tvrdé (FIRM) pryže pro dosažení optimální tvrdosti.
- určené pro závodní použití motokros a enduro
- Diamond-Waffle = polovina rukojeti s jemným vroubkováním "diamanty" a polovina s mřížkami "waflemi"
Rukojeti RENTHAL byly vyvinuty a testovány za přispění předních světových jezdců z Evropy a USA.
Pro správnou montáž, zamezení otočení rukojeti a dlouhou životnost použijte originální lepidlo na rukojeti Renthal (obj. kód REG101).
Rukojeti Renthal Dual Diamond-Waffle jsou dvouvrstvé rukojeti vyrobené v kombinaci měkké (SOFT) a tvrdé (FIRM) pryže pro dosažení optimální tvrdosti.
- určené pro závodní použití motokros a enduro
- Diamond-Waffle = polovina rukojeti s jemným vroubkováním "diamanty" a polovina s mřížkami "waflemi"
Rukojeti RENTHAL byly vyvinuty a testovány za přispění předních světových jezdců z Evropy a USA.
Pro správnou montáž, zamezení otočení rukojeti a dlouhou životnost použijte originální lepidlo na rukojeti Renthal (obj. kód REG101).
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 5JU-W0045-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 744
BREMBO 7041
BREMBO 07041
BREMBO 07YA30
BRENTA 3076
BRENTA 4076
CL BRAKES 3030
CL BRAKES 2696
CL BRAKES 3029
EBC FA169
EBC SFA169
GALFER FD136
LUCAS MCB590
TRW MCB590
NEWFREN FD0175
SBS 111
SBS 619
VESRAH VD-247
GOLDFREN 114
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- výborný brzdný účinek jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Cagiva 8000 67127
Piaggio I498414
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 760
BREMBO 07013
BREMBO 7013
BRENTA 3025
CL BRAKES 2260
CL BRAKES 3005
EBC FA186
EBC SFA186
GALFER FD152
GOLDFREN 118
LUCAS MCB651
TRW MCB651
NEWFREN FD0194
SBS 117
SBS 680
VESRAH VD-949
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- výborný brzdný účinek jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Derbi 00H04703141
Piaggio 494628
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 770
BREMBO 7012
BREMBO 07012
BRENTA 3017
BRENTA 4017
CL BRAKES 1146
CL BRAKES 3031
EBC FA194
GALFER FD162
GOLDFREN 122 (síla 8+8)
LUCAS MCB664
TRW MCB664
LUCAS MCB734
TRW MCB734
NEWFREN FD0195
NEWFREN FD0281
SBS 774
SBS 168
SBS 120
SBS 689
VESRAH VD-9015
VESRAH VD-967/2
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8133946
Aprilia 8133726
Aprilia 8113869
Aprilia 8213506
Aprilia 8133845
Aprilia 8133539
Aprilia 8213577
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 840
BREMBO 07020
BREMBO 7020
BRENTA 3020
BRENTA 4020
EBC FA298
GALFER FD228
GOLDFREN 150
LUCAS MCB710
TRW MCB710
NEWFREN FD0267
SBS 747
SBS 152
VESRAH VD-974
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7 / 9mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Suzuki 09289-22008
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 55,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |